HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Nem értek valamit

2010.12.19. 12:37 Morgó Medve

Lehet, hogy butaságot kérdezek de hálás lennék ha valaki megmagyarázná nekem mit jelent egy mondat amit már legalább harmadik napja hallok a TV-ben, naponta többször is. De hallottam az elmúlt években is minden alkalommal amikor az "Aranyág" elnevezésű jótékonysági műsort harangozták be. Minden alkalommal mikor a televízióban elhangzik az információ, hogy mikor és hol látható a műsor egy szigorú férfihang hozzáteszi, hogy "A felnőttek dönthetnek, a gyerekek nem!".  És gondolom igen szigorúan nézhet, bár ez nem látszik. De kétségtelen dörgedelmesen hangzik. Na ezt a mondatot nem értem én. Meg azt sem értem, hogy minek teszik hozzá. Örülnék ha valaki felnyitná a szemem. Köszönöm szépen. Egyébként a kérdésem jóindulatú, minden tiszteletem azoké akik működtetik az alapítványt és azoké is akik adományokkal segítik a rászoruló kis betegeket.

8 komment

Címkék: TV

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr975182012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_5026 2010.12.19. 22:05:23

Haha, nem vagy egyedül! én sem értem már évek óta. Talán azt jelenti, hogy a gyerekek kiszolgáltatottabbak, mint a felnőttek, és hogy a felnőttek dönthetnek, segítenek-e. De akárhogy is van, ha egy szlogen értelmén töprengeni kell és nem egyértelmű már az első hallásra, akkor azt a szlogent megette a fene. :(

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.12.20. 19:20:49

Azért örülök, hogy nem csak én nem értem. :) Már magamban kerestem a hibát. Teljesen egyetértek Veled, ez a szlogen csapnivaló. Egyébként meg szerintem semmi szükség rá.

Ismeretlen_138032 2010.12.23. 14:57:09

Akárhogy is: én itt és most szép karácsonyt kívánok Neked és minden melletted lévőnek! Remélem, Jézuska nem veszi el a humorodat:)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.12.23. 20:03:49

Köszönöm szépen, én is kívánok kellemes ünnepeket.:)

stali 2010.12.26. 08:02:01

Nyertetek, a szlogen eredete pontosan ez volt: a gyerekek kiszolgáltatottak, helyettük döntünk, sok esetben az egész életükről. (Az első Aranyág adományokat még hozzánk fizették be postai csekken, a könyvelése enyhén eltért a szokásostól. Ezért emlékszem rá. Meg, amikor téves befizetés miatt visszakeresni és visszafizetni kellett.)

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.12.27. 09:53:23

Kedves Stali, értem én a szlogent is, csak valahogy nem jön össze azzal, hogy felhívjuk a nézők figyelmét egy jótékonysági műsorra aztán hozzátesszük ezt a szlogent. Ami semmi kapcsolatban nincs a mondat első felével.

stali 2010.12.27. 10:02:17

Na igen, az Aranyág eredeti célja az intézetben lévő gyerekek megsegítése VOLT. Azóta szerteágazó helyekre folyik el a begyűjtött adomány, vagy csak már én nem tudom nyomon követni, s rosszindulatú megjegyzéseket teszek itten, tudatlanságomat fitogtatva.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2010.12.28. 17:17:17

Sokszor előfordul, hogy az eredeti célok megváltoznak, ilyenkor örüljünk neki ha jó irányba.:) Tudatlanságról meg szó sincs itt, ne is mondj ilyeneket! :)
süti beállítások módosítása