HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hogyan tegyünk nézhetetlenné egy filmet?

2011.10.08. 19:30 Morgó Medve

Hát például úgy, hogy ötpercenként csúsztassunk be a képernyõ közepére egy feliratot miszerint október 24-tõl megváltozik a programok sugárzása és aki idáig az egyik mûholdról vette az adást az szíveskedjék átköltözni egy másik mûholdra, mármint az antennája elforgatásával.

Ez a csatorna egyébként mestere a nézõk bosszantásának. Emlékszem egyszer a "Csempészek" címû film felvételére készültem, már el is indítottam a videót amikor a képernyõ alján megjelent egy végtelennek tûnõ futó felirat, ahol azt olvashattuk hogy ki hány forinttal támogatott valami fontos kezdeményezést. Namármost egy mûvészfilmben elég nehéz ráhangolódni a rendezõ elképzeléseire ha közben fut egy felirat, hogy például Kovács János 200 forinttal támogatta a nem tudom milyen alapítványt. Persze ezt is a nézõk tudomására lehet hozni, de nem feltétlenül egy mûvészfilm alatt.

Ugyanígy jártam ma is. Ma  végre nem utazom sehová, a levelezõs óráim sem jelennek meg plusz feladatként a nappalis órák mellett, tehát ma egy nyugis napom van, ennek megfelelõ napirenddel. Ebédre ettem egy kis borjúpörköltet jó tejfelesen (még Mályiból hoztam be mikor beköltöztem), majd ledõltem, hogy a kora esti óráim elõtt pihenjek egy keveset. Betettem egy korábban felvett filmet és elkezdtem nézni. A film több történetbõl áll, az elsõ kettõ alatt még bírtam cérnával, a harmadiknál kiakadtam. Na, akkor kezdtem el írni, azóta is írok és mérgelõdöm. Nem igaz, hogy nem lehetne másképp megoldani. Én most nem emlékszem van-e itt bemondó, de ha nincs is két mûsor között  is ki lehetne írni.  A 4 közszolgálati csatorna közül ez a csatorna mindig arról volt híres, hogy itt voltak a legmagasabb mûvészeti értéket képviselõ filmek, ezért is érthetetlen számomra ez a dolog. Félek, hogy október 24-ig még nagyon sok filmet fognak tönkreverni. Ráadásul ezeket így ebben a formában fel sem lehet venni videóra.

És ha már a közszolgálatnál tartunk október elsejétõl új mûsorrend van a televízióban. Kis ízelítõt már kaptunk belõle. Ez alapján sok jóra nem számítok, de várjuk ki a végét. Mindenesetre nekem van egy 150 kazettából való gyûjteményem, lehet, hogy most jól fog majd jönni. Egyelõre azonban csak nézzük, nézegessük a változásokat.

Szólj hozzá!

Címkék: TV Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr845182133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása