HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Milos Forman 80 éves

2012.02.17. 14:20 Morgó Medve

Holnap lesz Milos Forman 80 éves. Munkásságát cseh újhullámos rendezőként kezdte és tipikus hollywoodi rendezőként fejezte be. A világhírű rendezőt születésnapja alkalmából a Magyar Televízió 2 filmjével köszönti. Egyik a szombat esti műsorkínálatban szereplő "Amadeus", a másik pedig a vasárnap este vetítendő és nemrégiben vetített "Száll a kakukk fészkére" című film. Az előbbit nem ismerem. Egyszer ugyan már elkezdtem nézni, de egy idő után feladtam. Nyilván bennem van a hiba mert egy halom Oscar-díjat is nyert. Bár az is igaz, hogy az utóbbi időben már egyre ritkábban gondolom azt, hogy az a jó film amelyik sok Oscar-díjat nyer. Ebből kiindulva szombat este futok még egy kört ezzel az "Amadeus"-al és 21.40-kor odakapcsolok a Duna TV-re. Aztán majd meglátjuk.

A "Száll a kakukk fészkére" már más tészta. Ez tényleg egy nagyon jó film. Azoknak akik még nem látták mindenképpen ajánlom, hogy nézzék meg. Már ha kihúzzák ébren 23.20-ig, ugyanis akkor kezdik vetíteni ezt a tényleg nagyon jó filmet. Amit a rendező már Amerikában forgatott. Mert forgatott ő egykori hazájában is 3 filmet, a szintén egykori Csehszlovákiában. Mindhárom kiváló film. Igazán megtehették volna a szerkesztők, hogy ebből az időszakából is kiválasztanak egyet, ha már ilyen jeles évforduló van. Ha nekem kellett volna választanom azt hiszem én a "Tűz van, babám" című filmet választottam volna és sajnáltam volna hogy a "Szöszi szerelmé"-t és a "Fekete Péter"-t már nem választhatom.  Mert ez a kettő is Milos Forman kivételes tehetségét tükrözi. Megérdemelte volna ő is, meg a hazai nézők is.

Utóirat: Néhány óra elteltével be akartam linkelni az "Amadeus"-t és azt látom a http://www.port.hu -n hogy helyette jótékonysági műsor lesz. Tehát az "Amadeus" ugrott. Hát, ez van!

2 komment

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr775182189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_8307 2012.02.19. 23:59:48

Pedig az Amadeus nem rossz. Nekem legalábbis tetszett, nagyon jók benne a színészi alakítások, és eléggé egyben van a film szerintem. Érdemes valahonnan megszerezni és megnézni.

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.02.20. 17:48:50

Ezek után már én is meg fogom nézni. Kicsit több türelemmel leszek iránta.:)
süti beállítások módosítása