HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Idővonal

2012.08.16. 06:35 Morgó Medve

Úgy néz ki ezt az Idővonalat nem lehet megúszni. Pedig reménykedtem benne, hogy mindvégig választható marad. Nem mindenki tudja miről beszélek, ezért leírom.

A Facebook közösségi oldalon egy ideje párhuzamosan fut egymás mellett egy régebbi és egy újabb megjelenési forma. Utóbbit nevezik Idővonalnak. Sokan vannak akik már korábban ezt választották, én maradtam a hagyományos megjelenési forma mellett. Nem mintha nem tudtam volna megtanulni ezt az újat, de nekem áttekinthetőbb volt a régi.

Úgy látom vége a jó világnak. Ma reggel  már az új verzió jelent meg amit egyelőre csak én látok ugyan, de augusztus 23 után már mindenki így fogja látni. Van tehát egy hetem, hogy kicsit rendezzem a tartalmát, ha úgy gondolom.  Ha nem akkor így is jó. Úgy gondolom nem nyúlok hozzá, ami eddig fenn volt jó helyen lesz ezután is.

7 komment

Címkék: Közösségi oldalak

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr65182259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_14594 2012.08.16. 07:36:10

Tudtommal van egy módja annak, hogy legalább te ne lásd a sajátodat. Az enyém ma aktiválódik, engem olyan nagyon nem zavar, bár nem szeretem különösebben, de mivel a sajátomat túl gyakran nem nézem, nem annyira zavar. Ha téged zavar, akkor megkeresem azt a videót, ami alapján le tudod lőni.

Samu 2012.08.16. 13:48:14

Jaj, én sem szeretem! Sajnos az enyémet már augusztus elején aktiválták. :-(( Sokkal jobb volt a régi forma!

RolloJuve 2012.08.18. 08:39:45

Brumm-brumm. Google "Facebook Timeline visszaállítása régi profilra" első találat. Üdv mindenkinek!

Morgómedve · http://morgomedve.freeblog.hu 2012.08.18. 20:50:27

Köszönöm a hozzászólásokat, úgy látom nem csak nekem nem tetszik ez az új forma. :) Megcsináltam azt amit ajánlottatok, minden rendben van a régi módon látom a magamét is és a másokét is. Mások viszont az enyémet az új rendszer szerint látják. Ezen a program sem tud segíteni. Samu, vágj bele, nem egy nagy durranás.:)

Samu 2012.08.19. 23:01:55

Hát, kinéztem a szememet (nyilván rosszul), de nem találtam meg, hol van ez a visszaállítási lehetőség. A "beállítások" menüpontban? Vagy valahol máshol?

Ismeretlen_26298 2012.08.20. 20:10:27

Figyelj, először elmondom a működését aztán, hogy mit kell csinálnod. Le kell töltened egy programocskát a http://www.timelineremove.com/ helyről aztán ezt felinstallálni a gépedre. Ezután ha belépsz a Facebook-ra ez automatikusan aktivizálja magát a gépeden és a régi módon jeleníti meg a profilodat. Vagyis átkonvertálja anélkül, hogy látnád. Tehát menj be a http://www.timelineremove.com/ oldalra, alul keresd ki azt a böngészőt amelyiket használod (nálam ez a Firefox) klikkelj rá, töltsd le a programocskát és hagyd, hogy felinstallálja magát. Ezzel kész is vagy. Sok sikert! :)

Samu 2012.08.22. 08:41:35

Köszönöm szépen. Majd megcsinálom.
süti beállítások módosítása