HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Eszkimó asszony fázik

2013.03.09. 11:59 Morgó Medve

A mai írás címe egyúttal egy magyar film címe is. A néhány hete elhunyt rendező  Xantus János 1984-ben készült filmjéről van szó. Valószínűleg ez juttathatta a műsorszerkesztők eszébe a filmet. Én nagyon régen láttam már, úgy emlékeztem, hogy tetszett is. Így aztán kedden este írtam előzetesen gyorsan pár sort ide a Morgómedvébe, hogy csütörtökön lesz egy jó film, ez és ez, és beidéztem a Port ajánlóját, valamint utaltam rá, hogy másnap bővebben is írok róla. Ha valaki látta ezt a pár sort bizonyára csodálkozott, hogy sem másnap, sem pedig azóta nem jelentkeztem ez ügyben.

Az történt ugyanis, hogy benéztem a Porton a hozzászólásokhoz és elbizonytalanodtam, hátha még sem olyan jó film ez. És többé nem tértem vissza a dologra, viszont felvettem csütörtök este, tegnap meg ma meg is néztem. Ez alapján úgy látom jobb, hogy óvatos voltam. Én itt csak tényleg nagyon jó filmeket szoktam ajánlani, ez pedig lássuk be nem az. Nem rossz, de nem az igazi. A vendég főszereplő Boguslaw Linda és Lukáts Andor kiválóan játszanak, Méhes Mariettával sincsen különösebb bajom, de hangja az rettenetes. És nem csak mikor énekel. Ha ennek művészeti üzenete van akkor rendben van a dolog, de ha nincs akkor most nem ártott volna úgymond szinkronizálni magyarról magyarra. Summa summarum nem rossz film ez, de arra, hogy nagy vehemenciával ajánljam nem igazán alkalmas. Nem is fogom megőrizni későbbre sem, pedig  ez azért nálam a minőség egy fokmérője.

A filmnek volt még egy érdekessége. A most vetített verzióban van egy elég merész szerelmi jelenet amely az általam korábban - szintén a TV-ben - látott filmben nem szerepelt. Hihetetlen, de így van. Az én korosztályom amelyiket a szocializmus puritán kultúrpolitikája úgymond megóvott a nyugat erotikus megnyilvánulásaitól ilyesmiben nem szokott tévedni. Hogy mi történhetett, csak találgatni tudom. Lehet, hogy eredetileg egy megvágott kópia került a filmforgalmazásba, az eredeti meg dobozban feküdt? Nem tudom. Most viszont kétségtelen, hogy egy olyan kópia került elő ami tartalmazza az említett jelenetet. Mindenesetre érdekes volt. Nem is a jelenet, abból láthatunk millió hasonlót mostanában, hanem inkább a jelenség. Elszokott már az ember ilyesmitől.

Szólj hozzá!

Címkék: Filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr45182347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása