HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Hétvége

2013.09.17. 17:37 Morgó Medve

A hétvégém kicsit húzós volt, mint azt előre jeleztem is. Pénteken délelőtt részt vettem a VII. Fazola Fesztivál részeként egy négy előadásból álló tudományos konferencián, délután pihentem egy kicsit, aztán átbuszoztam a hegyen az egykori Bartók Béla Művelődési Házba egy szakestélyre, szintén az előbb említett fesztivál részeként. Jó szakestély volt, jól éreztem magam. Nem maradtam sokáig, másnap is kötelezettségeim voltak.

Szombat reggel kiautóztam a Bükkbe Ómassára, ahol folytatódtak az előző napi rendezvények. Sajnos az időjárás nem volt kegyes hozzánk, végig szemerkélő esőben zajlottak az események. Nem is maradtam délutánra, egyébként is hátra volt még egy esti programom a Leányvári Boszorkák Baráti Társasággal. Ők is már második napja ünnepeltek, de hát egyszerre nem tudtam két helyen lenni, így ezúttal csak a szakestélyre jutottam el. Megígértem viszont, hogy ha egy következő alkalommal is egybe esne a két esemény, akkor az ő rendezvényeiket részesítem majd előnyben. Egyébként a szakestély jó volt, ügyesen megszervezték és lebonyolították. Én is kaptam ajándékot, egy névre szóló kulcskarikát, amely emléket állít a kétnapos rendezvénynek. A kulcskarika hátsó része ugyanakkor sörbontóként funkcionál.

A Fazola Fesztiválon kint volt a helyi TV is, egy 3 perces tudósításukat megnézhetjük ha az alábbi linkre klikkelünk:

http://minap.hu/mivid.php?ext.a39826 

Végezetül visszautalnék egy augusztus 26-i írásomra amikor említettem, hogy néhány nappal korábban felavattuk a "Liget" elnevezésű kocsmában azokat a selmeci tárgyú festményeket melyeket néhány vállalkozó kedvű fiatalember a nyári szünetét feláldozva festett meg. Az eseményről készült képek felkerültek az Internetre, itt megnézhetők:  

http://tinyurl.com/n59j6o2

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: Bányász ünnepek Baráti társaságok

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr505520855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása