HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Vajazó kés

2014.03.31. 09:13 Morgó Medve

Igen, arról a vajazó késről van szó ami megállt a bankárok kezében egy bizonyos ebéden. Meg kell mondanom én még soha nem láttam vajazó kést. Halkésről már hallottam, egyszer kaptam is egyet, hát nem nagyon tudtam használni. Azért csak elkínlódtam vele, mert ellenkező esetben ott kellett volna hagynom a halat, amit nem szívesen tettem volna. De ez a vajazó kés új. Fel is túrtam érte az Internetet, egyet találtam is, lentebb látható.

Hát nem egy nagy durranás. Ahogy elnézem teljesen olyan mint egy vendéglői kés, nagy, lapos és életlen. Hát azt a kevés vajat azzal is nyugodtan fel lehetne kenni, nem kell ahhoz vajazó kés. Bár az az érzésem ez a vajazó kés inkább azért van, hogy a végén kicsit nagyobb összegről szólhasson a számla. Azért a kevés vajért amit az ember ráken vele a kenyerére ez felesleges felhajtásnak tűnik. Ha meg már itt tartunk azt olvastam valahol hogy a bankárok nem esznek vajas kenyeret. Hát ez nagyon valószínű. Ők azonban a vajas kenyérre valószínűleg kaviárt is raknak, így viszont már mindjárt más. A kaviárt én is szeretem, sajnos azonban nagyon drága. Tényleg csak bankárok tudják megfizetni. Két és fél éve egy 130 grammos adag 40.000 forintba került. Gondolom már ez is egy kicsit drágább. De javaslom olvassuk el mit írtam 2011. novemberében. Itt találjuk. Sajnos a link az ingyenes webtárhelyem megszűnése miatt már nem működik. Hát ehhez már tényleg elfér egy külön vajazó kés. Nekünk meg a vaj-jam-hoz továbbra is megfelel a szimpla vendéglői kés is.

vajazokes.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr395886619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása