HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Show

2014.04.04. 12:59 Morgó Medve

Nem szeretem a tehetségkutató műsorokat. Nem is nézem, így rendben is van a dolog. Tudom sokan szeretik, ez is rendben van. Sőt még az is, hogy a zsűri is elkövet mindent, hogy minél nagyobb legyen a látvány, hogy a közönség mindinkább emelkedett hangulatba kerüljön. Gondolom a megbízó ezt el is várja tőlük.

Néha azért csak belenéztem ezekbe a műsorokba, miközben kezemben a távirányítóval "pásztáztam" a csatornák között. Ilyenkor néha meg-megálltam egy pillanatra, vagy az előadó vagy a zsűri produkciója miatt. Azért nekem mindig gyanús volt az, ahogy a zsűri tagjai szájukat eltátva, szinte elbűvölve nézik a számomra nem is annyira élvezetes produkciókat. Ilyenkor az az érzésem szokott lenni, hogy ez is fontos része a látványnak, legalább annyira mint az előadott műsorszám. Valószínűleg egyfajta elvárás lehet a munkaadó részéről és a zsűritagok igyekeznek is megfelelni ennek az elvárásnak. És ez nem csak nálunk van így, van mindenütt a világon. Az effajta műsorokat külföldről vesszük át, valószínűleg el sem lehetne térni tőle.

A csúcs egyszer az volt amikor az egyik zsűritag akkorát csapott az előtte lévő szavazó berendezésre, hogy azt hittem szétszáll az egész. Gondolom a produkció magas színvonala válthatta ki benne ezt a váratlan és fergeteges reagálást. Természetesen a kamera is éppen rajta időzött ebben a pillanatban. Vagy pedig a másik lehetőség, hogy minden zsűritagot vesz egy kamera és miközben ők folyamatosan ámuldoznak a produkción egy jó reflexű rendező adogatja be őket adásba. A műhelytitkokat nem ismerem, így csak találgatok.

A napokban kaptam egy linket, egy ausztrál tehetségkutató műsor része, na ezen a videóklipen  tökéletesen követhető mire is gondolok. Tulajdonképpen egy pofa énekelget ugyan a háttérben, nem is rosszul, de az igazi produkció az a zsűrié. Az ő produkciójuk az amire érdemes odafigyelni.

"Színház az egész világ"- mondta Shakespeare, benne a zsűri is, teszem én hozzá.

Szólj hozzá!

Címkék: Morgás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr705912739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása