HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Bécsi találkozás az amerikai levelező társsal

2014.11.25. 12:59 Morgó Medve

Eldőlt a dolog, idén májusban megisszuk azt a kávét Debbie-vel az amerikai levelező társammal. Igaz, nem a budapesti korzón ahogy terveztem, hanem valószínűleg Bécsben, de ez nem is lényeges már. Nincsenek határok, valuta gondok sincsenek már, így tulajdonképpen nem probléma ha egy kicsit tovább utazik az ember. Rendszeres olvasóim tudják, hogy már régóta készülünk erre. Talán 2 éve. Igazából én meglettem volna nélküle, leginkább a nyelvi nehézségek miatt ódzkodtam a dologtól, de aztán ezzel is megbarátkoztam. Nem vagyok én olyan nyámnyila alak, hogy megijedjek attól, hogy egy napot együtt kell töltenem egy amerikai hölggyel. Jó, az elején majd nehéz lesz, de szerintem 10-15 perc múlva bele fogok rázódni. Ami nehezebb lesz az, ha ő is megszólal. Márpedig erre számítani lehet, tehát ezek a megszólalások jelentik majd nekem az igazi kihívásokat. De meg fogok küzdeni ezzel is. Egy a lényeg, ha az éppen 20 éve meglévő barátom találkozni szeretne velem, akkor ennek ilyen csip-csup ügyek, mint az angol nyelv nem túl alapos ismerete nem lehet akadálya. Tehát amikor eljön az idő felülök a vonatra, kimegyek Bécsbe, kiveszek egy szobát egy panzióban és elindulok a megbeszélt találkozóra. Esetleg alszom is előtte egyet, ha este érkeznék oda. Attól függ mikor érkezem Bécsbe. Aztán lesz ami lesz. 

Ő valószínűleg valami európai körutazáson lesz melynek egyik állomása lesz Bécs is. Ők sem maradnak soká, de azért egy napra biztos meg tudunk lógni. Aztán miénk a világ. Ebédelünk, beszélgetünk, sacher tortát eszünk és habos kávét iszunk mellé. Sétára nem gondoltam mert egyszerre beszélni is meg az orrom elé nézni is nem megy. De azért az a kávézás jól hangzik valami kávézó teraszán. Este meg hazaviszem a szállására és megvolt a találkozás is. Hát így állunk ezzel a találkozással. Részemről állok elébe. Gondolom Ő is, neki ez azért könnyebben fog menni. :)

És ha már szóba került a dolog, akkor mi tényleg 20 éve barátkozunk. Kikerestem az Internetről azt a hirdetést amelyben a Glóbusz című magyar TV sorozatot kereste, mivel abban szerepelt az akkori kedvenc Clive Wood angol színész. Vegyük észre, hogy az akkori email címe is a kettőjük nevéből állt össze. Szóval nagy lehetett a rajongás. A történet gondolom mindenkinek a könyökén jön már ki, de ha nem akkor itt elolvasható.  Még annyit tennék hozzá, hogy a 20 év alatt nekünk állandóan fő témánk volt a fogyókúra. De lefogyni nagyon egyikünknek sem sikerült. A közelmúltig, mert nemrégiben kaptam egy fényképet amit látva majd' hanyatt estem. És persze irigykedtem. Így néz ki most:

debbie.jpg

Hát rendesen lefogyott.

Az említett hirdetést pedig itt olvashatjuk. Mivel a betűtípust nem tudom visszaváltani, így el is köszönök, miközben gratulálok magunknak a 20 éves barátsághoz. :)

Date: Sun, 16 Oct 1994 15:59:16 -0400 (EDT)
From: 
Subject: The GLOBE
Content-Length: 485
X-Lines: 11

I am seeking information ona miniseries which aired on 
Hungarian television in 1993. It was titled THE GLOBE.
The miniseries starred British actor Clive Wood and was
written by Gabi Prekop and directed by Istvan Marton.
I would appreciate any information you might have on
this program and I would be grateful if you would pass 
this message on to anyone who might be able to help me.
Thank you.  I can be reached via the internet at

Thanks again,
Debbie P.


Szólj hozzá!

Címkék: Debbie

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr676931391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása