HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Telefoninterjú és esetem a főnöki dívánnyal

2016.02.21. 19:30 Morgó Medve

Volt nekem még egy megnyilatkozásom egy bizonyos ügyben. Egy telefon interjúról van szó. Úgy adódott, hogy valami miatt a tanszékvezetőm szobájában tartózkodtam mikor csengett a telefon. Pár másodpercig hezitáltam felvegyem-e, aztán felvettem. Az egyetemi stúdió egyik amatőr stúdiósa volt a telefonnál és azt kérdezte, hogy milyen új nevet tudnék javasolni az egyetemnek. Akkoriban már megvolt a jogi karunk, lehet, hogy a közgazdász is, sokan úgy gondolták, hogy a Nehézipari Műszaki Egyetem Miskolc már nem igazán jó név, kellene egy másik. Na ez ügyben kérdeztek meg embereket a dologról. Gondolom a professzor úr véleményére voltak kíváncsiak. Konkrétan nem ragadtunk le ennél, mondták, hogy mondjam én, ha már ott vagyok. Ja igen, és hogy ki vagyok hangosítva, ami azt jelentette, hogy minden kollégiumi szobában hallható volt amit mondtam. Fiatal voltam, nem nagyon ijedtem meg ettől, elmondtam, hogy szerintem legyen Miskolci Egyetem és kész. Rögtön elmondtam angolul is, bizonyítandó, hogy úgy is milyen jól hangzik. A fiatalok megköszönték, én meg nagyon elégedett voltam magammal.

És ha már szóba jött első főnököm (utána még volt három) elmondok mégy egy esetet. Az én főnököm pesti ember volt, hétfőn délelőtt fél 10 tájban megérkezett, pénteken délben meg elment. Máshol nem volt állása, úgy hogy ezt tudta rendesen csinálni. Én 1973 nyarán nősültem, a nászútról visszatérve foglaltam el gyakornoki állásomat. Igaz, csak olyan félgőzzel. Nyár volt, hallgatók sem voltak, a főnököm is üdülni volt, úgy gondoltam a reggeli órákban, hogy ledőlök egy kicsit a szobájában lévő díványra. Csak úgy lazán és ideiglenesen. Mindkét lábam lelógott a díványról, a jobboldali a padlón nyugodott. Aludni nem készültem, de jól esett egy kicsit elnyúlni és elmélázni az elmúlt 2 hét kellemesebb pillanatain. Kicsit el is szenderedtem mikor hirtelen kinyílt az ajtó és mosolyogva belépett a főnököm, bőröndjét lendületesen letéve a szoba közepén. Én meg nagy hirtelen felültem, behúztam a nyakam és szó nélkül húztam kifelé a szobából. Bár a helyzet teljesen nyilvánvaló volt, soha nem jött szóba ez a kis incidens, hálás is vagyok érte.

Szólj hozzá!

Címkék: Egyetem

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr18409334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása