HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Születésnap

2016.06.08. 19:26 Morgó Medve

Tegnapelőtt volt a születésnapom, a hatvanhetedik. Ha még dolgoztam volna nem mentem volna dolgozni, így nyugdíjasként viszont igyekeztem a maximumot kihozni ebből a napból. Dolgozni csak nagyon keveset dolgoztam, csak olyan dolgokat csináltam meg, amelyek nem várhattak, nem mentem sehová. Ettem, ittam és olvasgattam a köszöntéseket. meg közben ezt azt csináltam az Interneten, meg filmeket néztem videóról. Aztán megvártam az éjfélt, akkor megköszöntem a Facebook-on a köszöntéseket és lefeküdtem.

Másnapra is maradt feladat, megköszöntem a levélben és mobilon kapott jókívánságokat is. Közben azért jöttek újabb gratulációk is, ezek is jól estek. Nagyjából mára fogytak el a köszöntők. Elégedett vagyok, nagyon sokan felköszöntöttek, volt hallgatóim is sokan írtak. És a mostani hallgatók is, akik innen-onnan ismernek, leginkább a naponta kapott levelekből, melyeket a levelező listámon kapnak. Elégedett vagyok, jól esett hogy sokan vették a fáradságot, hogy felköszöntsenek.

Hogy a jövőről is essék szó, itt a nyár, idén megint beüzemelem Mályit. Az újabb olvasók számára írom, hogy ott egy hétvégi ház van, ahol a nyaraim nagy részét szoktam tölteni. Korábban Morzsiékkal, újabban egyedül. Morzsiék egy kedves kutyacsalád volt, jó cimboráim voltak ők, sajnos már csak a legkisebb él közülük, Kismorzsi tavaly pusztult el betegségben. Bővebben itt olvashatunk róluk.  Itt pedig van egy kép amelyen mindhárman ott vannak. Tavaly Mályi kimaradt, idén viszont igyekezni fogok minél többet kint lenni. Hát ez a helyzet mostanában velem. Jól vagyok, megvagyok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr998793282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása