HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Szakestély Erdőbényén

2016.12.04. 17:41 Morgó Medve

Legutóbb már jeleztem, hogy a második Borbála napi szakestély is folyamatban van. Így igaz, sőt már meg is történt tegnap egy erdőbényei pincében. Hárman mentünk, két végzős hallgatót is vittem magammal, ők a rendezők, a Szent Borbála Baráti Társaság vendégei voltak. Én nem vagyok tagja a patinás társaságnak, vendégként járok oda már vagy 4 éve. Pincében az ember bort iszik, így volt ez tagnap is. Erdőbénye a Tokaji hegyvidéken található, így a nedűk is a vidék boraiból kerültek ki.

Az elején az asztalon lévő borokból ittunk, aztán következett egy 7 borból álló borkóstolás, majd ismét visszatértünk az asztalon lévő palackokhoz. Én már nem annyira, én voltam a sofőr, időben abba kellett hagyni ha nem akartam délután hazaindulni. Abba is hagytam 10 óra tájban, aztán amikor véget ért a hivatalos rész fél 11-kor haza is mentem a szállodába. Ahol egyébként dög meleg volt a szobában, éjszaka égett a gyomrom is, volt velem szódabikarbóna, de nem foglalkoztam vele mert nagyon felébredtem volna. 8 felé mentem reggelizni, a srácok kicsit később, igaz ők a pincéből is később jöttek ki. Fél 11 után nem sokkal indultunk haza. A zakómat megviselte valami, lehet, hogy tisztító lesz a vége. Végül is van rá egy hetem, a következő jelenés 10-én lesz. Volt fellépésem is, az enyém volt a vidám felszólalás, az úgynevezett "Vidám pohár", úgy gondolom nem vallottam szégyent. Holnaptól jönnek a dolgos hétköznapok, azért a hét közepe felé alkalom lesz egy kis "lazításra" is.  

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr7012022367

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása