HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A talált 5000 forintos

2017.10.26. 13:06 Morgó Medve

Találtam 5000 forintot. Igaz, nem az utcán, hanem egy régebben kiszuperált pénztárcámban. Olyan 11 éve kaptam ajándékba egy új pénztárcát, ezt meg arra használom, hogy ebben tartom az eurójaimat. Most hogy Rozsnyóról megjöttem visszaraktam a megmaradt pénzt és szórakozottan benyúltam egy rejtettebb részbe és kihúztam egy régen elfeledett 5000 forintost. Rögtön a dátumot néztem, 1992-es kibocsátási dátum volt rajta. Hát ennek annyi - gondoltam, túl vagyunk a 20 éven, ami a szokásos határidő szokott lenni a beváltásra. Sajnáltam nagyon, mert ez most minimum 7.000 forintot érne. De aztán csak benéztem az Internetre és örömmel láttam, hogy 1999-ben vonták be ezt a fajta 5.000 forintost, tehát van majdnem 2 évem.

Hát ezalatt sikerülni fog. Felmegyek olcsón Pestre, csak helyjegyet kell vennem, beváltom, aztán mindjárt el is költöm valamelyik orosz boltban, például itt. A Mongol Étterembe már nem megyek el. Először is oda társ kell, másrészt pedig nem bírok én már sokat enni, márpedig ott annyit ehetnék amennyit csak bírnék. Legutóbb is a tavasszal megelégedtem egy tányérnyi sülttel és egyebekkel. 10 éve ennek a négyszeresét ettem meg. Már lassan csak azért lesz érdemes oda mennem mert nyugodtan lehet beszélgetni 4-5 órát, ha a pincér oda is jön, akkor is csak azért, hogy hozhat-e még egy sört. Egyébként szívesen ajánlom az olvasók figyelmébe, itt olvashatunk róla.

Egyébként pedig tényleg alig bírok már enni. Kedden elmentem itt Miskolcon a Déryné utcába, ott is van egy svédasztalos hely, 1.300 forintért korlátlanul lehet fogyasztani. Igaz, nincsen fergetegesen nagy kínálat, de ide nem is kell. Ez nem egy beszélgetős hely, ide enni jönnek az emberek, aztán mennek tovább.

Megettem egy kissé tartalmasabb levest, aztán sertéstokányt szarvacskával (nem sokat) végül vettem egy kisebb szelet rántott csirkemellet, egy kissé nagyobb párizsit és 3 mini fél csirkeszárnyat sülve. Köretnek néhány darab krumplit, savanyút. Ha jól meggondolom pluszban csak a tokány volt, az összes többi egy normális ebéd mennyiségnek felel meg. Beleértve a 2 szelet elég aprócska süteményt is, melyeket desszertként nyomtam le. Szóval tényleg nem sok. Inni is adtak, korlátlanul ihattam szódavizet. Külön pénzért bármit lehet inni. 28 perc alatt végeztem, igaz nem sokat lazsáltam. Állítólag van időbeni korlát is, fél óra, de ennek nyomát én még nem érzékeltem. Ezt is tudom ajánlani. 

Szólj hozzá!

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr2213087222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása