HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Füldugulás

2018.04.15. 18:06 Morgó Medve

Ismét előkerültem. Csütörtökön és pénteken nem voltam itthon, Tatán jártam egy rendkívül fontos rendezvényen, tegnap meg ünnepeltem. Mindezt félig süketen.

Az történt ugyanis, hogy kedden reggel eldugult a jobb fülem. Mivel a bal már korábban sem volt tökéletes nem igazán hallottam jól. Szerencsére zuhanyzáskor sikerült megszüntetnem a dugulást. Nem úgy szerdán, akkor már nem. Telefonáltam a megszokott egészségügyi intézményembe, hogy elmennék. Mondták, hogy a jövő hétre van időpontjuk. Hát ezen azért meglepődtem, néhány éve még aznap megcsinálták amikor oda mentem.

Ezúttal nem is kértem időpontot, olyan messze volt, hogy úgy voltam vele ezt biztos nem fogom igénybe venni. Aztán rövid gondolkozás után mégis csak kértem egyet, hétfőre kaptam. Így utaztam el Tatára. Azért a másik fülemmel meghallottam mindent, ha meg nem visszakérdeztem, de nem egy élmény volt így részt venni egy értekezleten, de még a közös étkezéseken és beszélgetéseken is éreztem hátrányát ennek a dugulásnak.

Egyébként nem mindig csináltam én nagy dolgot ebből. Mikor a gyerek megszületett bekerült a házba egy kisméretű beöntő, amit soha nem mertünk használni. Én már korábban láttam, hogy az orvosok hogy csinálják, gondoltam ezt én is meg tudom csinálni, meg is csináltam a beöntővel. Még családon belül is vállalkoztam rá idősebb hölgyek esetében. Így teltek az évek, aztán egyszer mégis csak egy fülésznél kötöttem ki az eldugult fülemmel. Mikor spriccelgetett a fülembe megjegyeztem, hogy ezt én is szoktam otthon csinálni. Óvott attól, hogy ezt a továbbiakban is csináljam. Mondtam neki, hogy hát én ugyanúgy csinálom mint ő. Erre ő azt felelte, hogy ő tudja azt is hová kell spriccelni a vizet. Hát ebben lehet valami, gondoltam én és végleg felhagytam a "maszekolással". Ha 2-3 évente bedugult a fülem, fogtam némi olvasnivalót és beültem az SZTK rendelő várójába. Azt az egy órát kivártam és boldogan távoztam, az ismét kiváló hallásommal.

Hát ennek vége. Ha itt 5-6 napokat kell egy 5 perces fülmosásra várni akkor itt megint a házi eljárás fog következni. Csak nem beöntővel hanem egy nagyobb méretű fecskendővel. Van ilyen a patikában, a mérete is megfelelőnek látszik. Mindig sterilt fogok használni, talán fertőzés nem lesz belőle. Most már nem vacakolok, holnap elmegyek ha már van időpontom. Lehet, hogy megkérdem az orvostól, hogy mi is a titka ennek a dolognak, mert hogy nem normális állapot egy hétig félig süketen élni az is biztos. Nem kívánom senkinek.   

Még annyit, hogy mikor csütörtökön szóba jött, az egyik kolléga mondta, hogy ezt ő is saját maga szokta csinálni. Az aggodalmaimra csak legyintett. Egy újabb ok, hogy legközelebb én se várjak az egészségügyre.  

Szólj hozzá!

Címkék: Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr713836650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása