HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Elfoglaltan

2006.05.07. 18:21 Morgó Medve

Legutóbb azt írtam, hogy a Blog íráshoz mindenekelőtt ihlet kell, aztán jó hangulat melynek előállításához  gasztronómiai és egyéb élvezetek hozzájárulhatnak, valamint kell idő is. Én ma például vendégségben bevágtam egy hatalmas Hawai pizzát, azután egy kevéske fagylaltot meg némi gyümölcsöt és ebből a szempontból jól érzem magam. Időm az viszont kevés volt a két napban való igaz.

Mint már írtam hétfőn azaz holnap viszem a trabimat szerelőhöz. Tegnap reggel még jó idő volt, elterveztem kimegyek Mályiba kipakolom a felesleget, mindig van nálam végszükségletre 20-30 visszaváltandó ásványvizes- és egy üveg meg palack, aztán szelektív hulladék a gyűjtőszigetekre, na szóval nem sokat járok én üres csomagtartóval. :) Gondoltam kicsit ki is tisztítgatom. Aztán 10 felé azt gondolotam nincsen olyan idő, inkább kimentem az egyetemre, csinálok egy kis rendet magam körül aztán vasárnap trabizok. Fél 4 felé jó idő lett, na mondom megyek Mályiba, elszöszmötölök a tarbaival aztan tűzök haza. Mikor kiértem levegőt sem kaptam. Annak ellenére, hogy nemrégiben nyírtam, megint hatalmas fű fogadott. Még jó, hogy újabban kint tartom a fűnyírómat. Régen hazahoztam mindig, hogy ha betörnek ne vigyék el Most viszont már szeretnék egy újat, a biztosítási díjból ki is jönne. :) De nem akar összejönni. De csak viccelek, nem örülnék ha feltörnék. Még csak egyszer volt ilyen de nem vittek el semmit. Jellemző, mi a csudát is lehetne elvinni egy tanárember vityilójából? Visszatérve Mályihoz a Nagy Fűnyírás következett. Fél 7-re végeztem beleértve a trabit is (na azt nem nyírtam meg hanem csak kitakarítottam) és szép lassan elhagytam az üdülőtelepet. Igy ahogy írom, ugyanis kitettek egy 30 km-es táblát azzal, hogy üdülőterület. Így aztán két részre szakadtak az autósok: akik továbbra is 50-el, 60-al mennek meg ilyen balekokra mint én. Ez a 30 km/óra 1-es sebességnek sok 2-esnek meg kevés. Így csak rángat. Persze végtelenül egyszerű dolog kitenni egy táblát, sok gondot, pert meg lehet vele előzni. Aztán hadd poroszkáljanak az autósok 30-al kilométereken keresztül. Este kis izomlázzal nyalogattam sebeimet, viszont jobban aludtam mint máskor.
Ma viszont anyáknapi (családi) összejövetel volt. E helyről is köszöntök minden kedves anyukát! :)

Szólj hozzá!

Címkék: Mályi

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr715181134

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása