HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

A nyáron jön Debbie, az amerikai levelezőtárs

2013.04.16. 17:22 Morgó Medve

Néhány perce kaptam egy emailt Amerikából a levelezőtársamtól, amelyben azt kérdezi, hogy milyen terveim vannak július végén vagy közepén? Mert ha szabad lennék akkor ő mégiscsak befizetne egy dunai körutazásra amely érinti Budapestet is. Momentán nem látszik semmi komolyabb program az adott időszakra, így aztán már vissza is írtam, hogy oké, jöjjön, csapunk egy görbe napot a fővárosban. Vagy kettőt. Gondolom ez úgy fog kinézni, hogy a csoportnak meglesz a maga programja, mi meg különválunk, dumálunk nagyokat meg  eszünk, iszunk. Utóbbi nem fog nagy gondot jelenteni, evésben és ivásban verhetetlen vagyok, ezzel a nagy dumálással kapcsolatban azért látok némi gondot. Megmondom őszintén oroszul és németül én könnyedén elcseverészek, főleg ha hölgy az illető, az angolra ugyanez már nem mondható el. Bár úgy gondolom a szükség nagy úr, azt már csak nem fogom csinálni, hogy mint a kuka ülök mellette, nyilván erőlködni fogok, aztán majd csak belejövök. Vonattal fogok felmenni Pestre, akár ihatok is. Nem sokat, nehogy már neki kelljen engem támogatni. Éppen csak annyit, hogy a gátlásaim kicsit oldódjanak.

Egyébként mikor a kanadai rokon nálunk volt az amerikai barátnőjével én vittem ki őket a pályaudvarra, a vonat késett egy fél órát, a végén már az angol igeidőkről tartottam kiselőadást. Aztán beszéltem én ezzel a Debbievel már telefonon is, megdicsért, hogy milyen szépen beszélek angolul, ami persze nem igaz, mert csak nyögdécseltem, úgy hogy fog ez menni, nyugtatgatom magam. Azért a zabszem bennem van rendesen. De nem érdekes, július még messze van, addig még sok minden történhet. Ha meg mégis menni kell, hát megyek és beszélek, ahogy tudok. Már magamban eldöntöttem hogy hová viszem ebédelni, valami olyan helyre megyünk ahol svédasztalos rendszerben lehet enni, nem is a mértéktelen zabálásom miatt, hanem, hogy ő maga választhassa ki mit enne szívesen. Aztán egy andalgás a Duna korzón, egy kávé a Zserbóban, üldögélés egy teraszon igazán romantikus programnak látszik. Addig képzelődöm itt, hogy a végén már izgatottan fogom várni ezt a találkozást. Amit azért várok is mert jövőre lesz 20 éve, hogy barátkozunk és még soha nem találkoztunk. Nagy érzelmek nem zavarták meg békés levelezésünket, de a magunk módján szeretjük mi egymást. Úgy hogy semmi gáz, csak jöjjön, szeretettel várom. Azt nem ígérem, hogy a kedvéért egyetlen új szót is megtanulok angolul, be kell érnie azzal ami van, de hogy szeretettel várom az biztos. A beszélgetést meg majd megoldjuk valahogy.:) 

2 komment

Címkék: Debbie

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr825229886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CHIARA 2013.04.18. 21:29:57

Ne szerénykedj!!! Az angol társalgási délutánokon nagyon innovatív voltál.Ahogy gyógyulsz, úgy a hangulatod is tér vissza. Debbie is elégedett lesz, biztos vagyok benne!!!!!!

Morgó Medve 2013.04.19. 20:08:45

Köszönöm a dicséretet, inkább önbizalom növelő megjegyzésnek tekintem mint a valóságot hűen tükröző hozzászólásnak. :)
Egyébként én is úgy gondolom elégedett lesz, ha mással nem, hát a vendéglátással. :)
Sajnálom, hogy egy jó kis szalonnasütésre nem tudom meghívni, kíváncsi lennék túlélné-e ha látná, hogy szépen csillog kétoldalt a szám mellett a zsír.:)
süti beállítások módosítása