HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

8 éves a Morgómedve

2014.03.11. 12:44 Morgó Medve

Úgy látom most ünneplésből áll az életünk. Mármint jelen blog írójának és olvasóinak. Néhány napja a hölgyeket ünnepeltük, most pedig - még ha visszafogottan is - azt, hogy 8 éve írom a blogomat. Persze változó színvonalon, mivel az ember nem függetlenítheti magát a magánéleti gondjaitól. Biztos az olvasók is észreveszik mikor vannak gondjaim és mikor látszik kicsit szebbnek a világ.

Irigylem Tabi Lászlót - a már elhunyt, népszerű humoristát - aki állandó magánéleti problémái mellett kiváló humoreszkeket tudott írni. Én úgy tapasztaltam, hogy humoros dolgot csak jókedvében tud írni az ember. Régebben mikor a szakestélyeken előre megírt dolgokkal szerepeltem mindig nagyon ügyeltem rá, hogy olyankor lássak neki az írásnak amikor előtte nem bosszant fel senki. Ha ez megtörtént akkor az írásnak már annyi volt. Ilyenkor születtek a  rossz írások, melyek tulajdonképpen elő sem lettek adva, bár ott voltak a zsebemben. Ilyenkor szerencsére addig a pillanatig, amíg a felszólalásra sor került, a résztvevők láttán előkerült annyi emlék, hogy ezek segítségével sikerült összehozni a "Vidám poharat", ami a szakestély egyik fontos eseménye, a "Komoly pohár" társa. Aztán ha az ember már elkezdett beszélni meg sem lehetett állítani. Tervezem, hogy egyszer kiválogatok néhány sikeresebbet a leírtakból és megosztom olvasóimmal.

Egyelőre azonban maradjunk az évfordulónál, amely annyiban különleges, hogy egy éve annak, hogy ide költöztem erre az új helyre. Csupán emlékeztetnék rá, hogy egy évvel ezelőtt megszűnt a régi helyem, keresni kellett egy újat. Ezt választottam, mert ide át tudtam hozni a régebbi írásaimat. Sajnos minden költözésnek vannak veszteségei, ennek is voltak, illetve vannak. A linkek sajnos nem működnek rendesen.

Aztán - a baj nem jár egyedül - megszűnt annak a helynek ingyenessége is ahol néhány fájlt őrizgettem és amelyekre itt a Morgómedvében hivatkoztam. Mivel freeweb-nek, ingyen webnek hívták, nem lett volna elegáns csak úgy megszüntetni a teljes ingyenességet, ezért egy kevés lehetőséget meghagytak ingyenesnek, a több lehetőségért már fizetni kellett. Nekem elég volt a kevesebb is, így nem vettem fizetős helyet. Itt viszont volt még egy gond, hogy két hét alatt egyszer be kellett lépni, hogy megmaradjon a tárhely. Erre kéthetente figyelmeztették az embert. Sajnos nekem egy ilyen levelem bekerült a spam-ek közé, nem vettem észre hogy letelt a két hét. Igaz, a megszűnés előtti napon még be tudtam lépni de ennek ellenére megszüntették. Nem baj, egyszer kerítek helyet máshol és rendbe teszem ezeket a linkeket is. Summa summarum, itt vagyok írok, köszönöm, hogy befogadtak, de azért nem teljesen tökéletes ez az átköltözés.

Tulajdonképpen írhatnék még, például biztató sorokat a jövőre vonatkozóan, de nem szaporítom feleslegesen a szót. Köszönöm minden olvasómnak a figyelmet, ha tehetik maradjanak olvasóim továbbra is. Én meg megpróbálok minél szórakoztatóbb, minél okosabb és hasznosabb írásokkal jelentkezni. Például holnap írok majd Jiri Menzel csodálatos filmjéről a "Szigorúan ellenőrzött vonatokról" is, melyet péntek este 21.35-kor nézhetünk meg a Duna TV-n. Már most bejelölhetjük a néznivalók közé. Én meg elkezdem a kilencedik évemet. :)

4 komment

Címkék: Személyes

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr905853960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2014.03.14. 13:50:52

Isten éltesse sokáig a blogot és gazdáját! :)

Morgó Medve 2014.03.14. 17:46:53

Köszönöm szépen. :)

CHIARA 2014.03.16. 19:02:45

Kedves Morgó!!!

Isten éltessen és írjál... csak írjál... leginkább jókedvűen, hogy mi is élvezzük a humoros beszámolókat.

Morgó Medve 2014.03.17. 08:01:17

Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy. :) Igyekezni fogok. :)
süti beállítások módosítása