HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Revizor - kikapcsolva

2014.10.29. 21:44 Morgó Medve

Hát ez a tegnapi Revizor Csíkból nem jött be. Lehet, hogy ha nem fél 12-kor kezdik több türelmem lett volna, de addigra már annyira álmos voltam, hogy 10 perc kínlódás után kikapcsoltam és aludtam. Videóra nem tudtam felvenni, mert ott a kulákok üldözéséről szóló filmet rögzítettem, így aztán tényleg csak a kikapcsolás maradt. Írtam én, hogy egy Revizort nem lehet elrontani, ha csak nem esik áldozatul valami modern rendezői felfogásnak. Hát áldozatul esett, így kikapcsoltam és aludtam. Egyébként számítottam én erre, ezért nem is ajánlottam a levelező listáimon.

Ha már írtam akkor röviden a fogamról: 24 órányi gyógyszerem maradt, bízom benne, hogy holnap ilyenkorra elmúlik a fogfájásom.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr136845559

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2014.10.31. 12:06:36

Későn kérdezem, mert szerencsédre már elmúlt a gyulladás, de biztos, hogy egy ínygyulladásra antibiotikumot kell szedned? Talán elég lenne kenegetni valami megfelelő szerrel pár napig. Pl. Corsodyl, nekem az mindig beválik (ez itt a reklám helye). Az antibiotikum veszélyes fegyver, mert ha sokszor használja az ember, és aztán majd később komoly betegségnél igazán muszáj alkalmazni, a szervezet fütyül rá.

Morgó Medve 2014.10.31. 17:04:46

@exbikfic: Az a helyzet, hogy néhány éve vagy 3 napig szenvedtem mikor a Corsodyllal öblögettem, sajnos nem használt, azután kezdem el szedni az antibiotikumot és az 3 nap múlva elmulasztotta a gyulladást. Úgy 1-2 évente van ilyen gyulladásom, akkor már egyből az antibiotikumhoz nyúlok. Úgy gondolom ez még belefér a nem túl gyakori használatba. Hála istennek másom nem nagyon szokott begyulladni.

exbikfic · exbikfic.blog.hu 2014.11.01. 22:36:59

@Morgó Medve: Hát... nem tudom, belefér-e, ezt orvos tudná megmondani, ámbár nyilván az orvosok sem egyformán vélekednek erről. Én ecsetelni szoktam a Corsodyllal, kis fültisztító pálcikát a tömény, hígítatlan oldatba mártva, és az mindig használ néhány nap alatt. De kétségtelen, hogy az ínygyulladás is nagyon tud fájni, az ember mindent elkövet, hogy elmulassza valahogy. :)

Morgó Medve 2014.11.02. 13:29:35

@exbikfic: Mielőtt elkezdtem szedni benéztem az Internetre, azt olvastam amit Te is írtál, aztán úgy gondoltam az én esetem megérdemli a kockázatot. Nekem ilyenkor mindig az a hét jut eszembe amit egyszer már átéltem, kétszer is írtam róla:
morgomedve.blog.hu/2009/07/13/fogfajas_271

morgomedve.blog.hu/2009/07/18/latom_az_alagut_veget_inygyulladas

Mindkettő ugyanarról az ínygyulladásról szól. Egyébként most látom, hogy akkor is fogkőleszedés után volt. Bár most nem volt ilyen de azt azért megfigyeltem, hogy ötből 4 esetben fogkőleszedés után gyullad be. Pedig mennem kellene megint...
süti beállítások módosítása