HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Újra van a csatorna kiosztásomban Duna World

2015.09.05. 11:15 Morgó Medve

Elég nagy itt a tipródás ezzel a Duna Word-el. Kezdetben volt ilyen csatornám is, aztán belépett egy új sportcsatorna, ez kiütötte, egy darabig a számítógépen néztem az arra érdemes műsorokat, 2 napja viszont megint van ilyen a kábelszolgáltatóm csatorna kiosztásában. Hurrá, mondhatnám, de nem mondom, mert még mindig meg vagyunk rövidítve. Azzal, hogy az M1 hírcsatorna lett, egyel kevesebb szórakoztató csatorna maradt. Nekem szám szerint kettő, abból az egyik számomra nem igazán érdekes műsorokat ad, úgy hogy nagyon nem dőltem a kardomba amikor megszűnt. És most sem vetek cigánykerekeket örömömben, hogy visszakaptam. De azért értékelem, biztos sokaknak örömet jelent majd.  

Egyébként jól lehűlt a levegő, tényleg itt az ősz. Semmi baj, majd az időjárásnak megfelelően fogunk öltözni. Itthon is, kint is. Ősz van, ősszel ez így szokott lenni. Lassan kezdődnek a szakestélyek, főzések, kirándulások. Az utóbbiakban én nem vagyok érintett, de azért úgy gondolom az első kettőhöz idén is bőven lesz szerencsém. Az első meghívás már megérkezett, illetve már kettő is, de az egyiknek nem tudok eleget tenni. Úgy hogy az idei ősz sem lesz unalmas. De ezt még majd meglátjuk.

 

2 komment

Címkék: TV Egyebek

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr527762184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vajgerpeti 2015.09.12. 14:55:43

Sajnos ha a csatornakiosztásokat a szolgáltató megváltoztatja erről csak a honlapján lehet értesülni. Ráadásul gyakran onnan tudhatom meg, hogy bizonyos csatornák megszűnnek valamilyen rejtélyes okból, majd újraprogramozás során elővarázsolhatók. Nálam most a 706 MHz frekvencián adott csatornák tűntek el, de az újraprogramozás során meglettek.Közben újabb tapasztalattal lettem gazdagabb, mert csak a digitális csatornákat kellett beprogramozni, mert ha az analóg csatornákat is programoztam nem minden digitális csatorna került a helyére. Ez csak lapos tv-re érvényes, mert ott mind a két rendszer programozható.

Morgó Medve 2015.09.15. 08:56:59

@vajgerpeti: Nekem viszonylag régi TV-m van és analóg csatornákat nézek azért, hogy a videómat használhassam. Tudom, vannak a szolgáltatóknak is kütyüjeik, de arra amire én használom ez jobb. Néha nagyon úgy érzem, hogy nincs semmi néznivaló, de aztán jön a másik gondolat, hogy nem is baj, több időm marad olvasásra. Sokszor még arra sem jut elegendő.
süti beállítások módosítása