HTML

Morgómedve

Friss topikok

  • Gyula Turcsán: Pötyi az anyukája révén az unokatestvérem volt! Nem volt könnyű élete, de örülök, hogy a gyerekek ... (2023.03.13. 19:46) Emlékezés Dr. Anóka Izabellára
  • FlashFWD: és még egyszer: info. :) késő van, na! (2021.02.01. 23:19) Summa summarum vagy Szumma szummárum?
  • Morgó Medve: @g.dani: Kedves Galya, szép kis kalamajkát okozott Magánál ez a generátoros üzem. Úgy látom azért ... (2019.01.03. 09:11) Morgolódás porszívó teljesítmény ügyben
  • exbikfic: @Morgó Medve: Köszönöm, igyekszem, bár most már jó ideje éppen a kedvetlenség szakaszában vagyok. ... (2018.11.30. 21:35) Egy blog vége
  • Morgó Medve: @vajgerpeti: Én már cimbora elég sokszor kapcsolom ki a magam képcsöves televízióját. A beszélgeté... (2018.11.18. 17:58) A LED projekt vége

Gombapörkölt és chatregény

2017.11.10. 18:32 Morgó Medve

Most látom, hogy kicsit elmaradtam. Az az igazság, hogy amikor filmajánlat van mindig megvárom, hogy lemenjen a film, aztán rögtön írok, hát ez most sajnos nem jött össze. Tegnap valahogy úgy alakult a dolog, hogy nem volt időm írni. Igaz, ebben én is ludas vagyok, ugyanis nagyon megkívántam egy kis erdei gombát. El is mentem a nagy piacra és vettem 1 kiló lila vagy lila szárú pereszke nevű gombát. Kettőt kellett volna, mert mire megabáltam meg megcsináltam a pörköltet igen kevés lett. Igaz, azért kétszer csak tudtam enni belőle. Első alkalommal kenyérrel, ma már csináltam hozzá szarvacskát is, tejfelesen kiváló volt. Megmondom őszintén tegnap mikor megjöttem kicsit fáradt voltam, eltettem vacsorára. Az ilyesmihez nyugalom kell. Kicsit hezitáltam megabáljam-e, hiszen gombát grillezve is eszik az ember, ott sincs abálás, de aztán győzött a gyerekkori tapasztalat, mi otthon mindig kicsit felforraltuk mielőtt nekiálltunk a pörköltnek. Így csináltam én is tegnap este. Finom volt, csak kevés. Ide bizony 2 kiló kell. No, majd legközelebb.

Sok megírandó témám van de ezeket nem lehet Hübele Balázs módjára megírni, nyugalom kell hozzájuk. Az meg legközelebb vasárnap lesz. Úgy hogy egyelőre elköszönök, vasárnap jövök.

Ja igen, még valami. Elolvastam ezt a Chatregényt. Hát a vége elég zavaros. A szerző nagy csattanót akart de valahogy nem sikerült jól összehozni szerintem. És egy kicsit giccses is.

Szerintem az jobb sztori, hogy a feleség meg a barátnője beregisztrálnak álnéven a Facebookra mondjuk Adél néven, aztán ez az ál Adél megkörnyékezi a férjet. Mindketten be tudnak lépni és olvasni a férj és Adél levelezését. Sokáig meg is teszik, megvitatva az olvasottakat. Aztán a feleség egyszer csak azt veszi észre, hogy nem tud többé  belépni a közösen létrehozott fiókba... Gondolom kitalálható a csattanó. Persze mindez nem 4 sorban leírva.  

Szólj hozzá!

Címkék: Evés-ivás

A bejegyzés trackback címe:

https://morgomedve.blog.hu/api/trackback/id/tr7113230797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása